Patche, aktualizacje i nowości
Moderator: XmichassX
- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
Hejcer jest kurwa zajebisty. Mam w nim jeszcze więcej zwycięstw niż w Murderze. Jakieś 65% o ile dobrze pamiętam.
We the people, we'll surround you, we are rising up!
http://www.youtube.com/watch?v=NRE8Ve3Oit0
Liberty or death.
http://www.youtube.com/watch?v=NRE8Ve3Oit0
Liberty or death.
Zaczynam podejrzewać coś bardzo brzydkiego. Wczoraj ściągnął mi się najnowszy pacz. Kiedy graliśmy w plutonach i kompanii, to szło mi kiepsko, więc nie zwróciłem uwagi. A dziś mam same okrąglutkie co do zera wyniki:
Zwycięstwo!
Bitwa: Smocza Grań 15 grudnia 2012 10:08:48
Czołg: KW-2
Doświadczenia: 3 000 (x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 36 358
Zwycięstwo!
Bitwa: Południowe Wybrzeże 15 grudnia 2012 09:37:39
Czołg: T-150
Doświadczenia: 2 000 (x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 23 908
Osiągnięcia w walce: Rozpruwacz
I było takich 3000 i 2000 o dwie bitwy więcej od rana, tylko że musiałem zrobić relog, zatem już nie wkleję. W tych bitwach przed tym paczem zarobiłbym sporo więcej expa, bo były zdjęte po 4 i więcej fragów tierów wyższych ode mnie. Kiedy nie szło mi tak dobrze, to wynik nie był tak okrągły, jak zwykle. Dopiero jak toczyłem bitwy wybitne. Wygląda jak jakiś sztuczny ogranicznik, żeby kupować więcej czołgów premium. Ktoś zaobserwował to samo?
Niby statystycznie jest to możliwe, ale dwa razy po dwa pod rząd, kiedy jestem pewien, że jeszcze tydzień temu dałoby mi więcej expa za rozjebane ISy, Panthery i T29?
PS. Dodatkowo okazuje się, że w obu tych bitwach zadałem okrąglutko po 3000 dmg. Przypadek?
Zwycięstwo!
Bitwa: Smocza Grań 15 grudnia 2012 10:08:48
Czołg: KW-2
Doświadczenia: 3 000 (x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 36 358
Zwycięstwo!
Bitwa: Południowe Wybrzeże 15 grudnia 2012 09:37:39
Czołg: T-150
Doświadczenia: 2 000 (x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 23 908
Osiągnięcia w walce: Rozpruwacz
I było takich 3000 i 2000 o dwie bitwy więcej od rana, tylko że musiałem zrobić relog, zatem już nie wkleję. W tych bitwach przed tym paczem zarobiłbym sporo więcej expa, bo były zdjęte po 4 i więcej fragów tierów wyższych ode mnie. Kiedy nie szło mi tak dobrze, to wynik nie był tak okrągły, jak zwykle. Dopiero jak toczyłem bitwy wybitne. Wygląda jak jakiś sztuczny ogranicznik, żeby kupować więcej czołgów premium. Ktoś zaobserwował to samo?
Niby statystycznie jest to możliwe, ale dwa razy po dwa pod rząd, kiedy jestem pewien, że jeszcze tydzień temu dałoby mi więcej expa za rozjebane ISy, Panthery i T29?
PS. Dodatkowo okazuje się, że w obu tych bitwach zadałem okrąglutko po 3000 dmg. Przypadek?
We the people, we'll surround you, we are rising up!
http://www.youtube.com/watch?v=NRE8Ve3Oit0
Liberty or death.
http://www.youtube.com/watch?v=NRE8Ve3Oit0
Liberty or death.
Następna:
Zwycięstwo!
Bitwa: Autostrada 15 grudnia 2012 10:54:17
Czołg: KW-1
Doświadczenia: 2 000 (grzywna za uszkodzenie sojuszników: 18; x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 23 296 (grzywna za uszkodzenie sojuszników: 1 170)
Znowu jestem pewien, że przed ostatnim paczem zarobiłbym więcej xp i nie byłaby to tak okrągła suma.
Zwycięstwo!
Bitwa: Autostrada 15 grudnia 2012 10:54:17
Czołg: KW-1
Doświadczenia: 2 000 (grzywna za uszkodzenie sojuszników: 18; x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 23 296 (grzywna za uszkodzenie sojuszników: 1 170)
Znowu jestem pewien, że przed ostatnim paczem zarobiłbym więcej xp i nie byłaby to tak okrągła suma.
We the people, we'll surround you, we are rising up!
http://www.youtube.com/watch?v=NRE8Ve3Oit0
Liberty or death.
http://www.youtube.com/watch?v=NRE8Ve3Oit0
Liberty or death.
- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
Obywatel wrote:PS. Dodatkowo okazuje się, że w obu tych bitwach zadałem okrąglutko po 3000 dmg. Przypadek?
w tym wypadku doszukiwałbym się akurat przypadku. Raczej nie sądzę, że zwróciłeś uwagę na to po ile te dmg zadałeś, ale nie wierzę, że było do odpowiednio 500, 500, 500, 500, 500, 500 (wiem, wiem, inne możliwości też są), ale chodzi mi o to, że zawsze masz powtórki i możesz sprawdzić po ile dmg zadałeś, a komputer nie wie który strzał był Twoim ostatnim tak, żeby zaokrąglić Ci to w górę/dół w odpowiednim momencie,
tak więc obczaj powtórkę (jak masz) i sprawa się wyjaśni


0,86:
W koncu nie bedzie sie expic tedekow 3xdluzej niz pozostalych...
The overall velocity of SPG shells was decreased (10-15% for regular guns and 50% for short-barreled ‘mortar’ guns).
Most SPGs receive an increase in reload time by an average of 10-20%.
Increased income for high tier tanks (the full list of changes will be available later in a special appendix):
For tier 10 vehicles (except for SPGs) the income increased on average by 10%.
For tier 9, 8, 7 and 6 vehicles (except for SPGs) the income also increased, but not as much as for tier 10 vehicles.
Changed the mechanism of shot accuracy calculation. Now the amount of shells falling at the limit of the aiming circle will decrease by 20%. Shells will hit more accurately and closer to the aim center.
Changed the mechanism of calculating damage and penetration. Extreme values will be seen 5% less often, while the average amounts will be seen more often.
Removed decreasing coefficients for XP received from dealing damage to TDs and SPGs.
TDs will receive 33% more XP for dealing damage, while SPG owners will notice a 50% boost in the same parameter.
Added an ‘assist’ bonus for tracking enemies: if you track an enemy and allies deal damage to it, or even destroy it, you will receive an XP bonus. This mechanism will work similarly to the current ‘damage on spotted vehicles’ mechanics.
A mechanism was added, which allows to determine what bonuses (XP, credits, frag count) will be granted for damaging or killing tanks using physics (pushing into water or from cliffs etc.) and who should receive them.
New birds have been added to Ruinberg and Lakeville.
W koncu nie bedzie sie expic tedekow 3xdluzej niz pozostalych...
-
- 100% Conservative Punk
- Posts: 2108
- Joined: 01-11-2006, 11:38
- Location: Nowy Targ
osatnio zastanawialem sie jakim cudem z 500 metrow dostaje bencki no i wyszlo szydlo z worka http://skins-wot.com/mods/2013/07/29/zoom.html mod snajperski przybliza tak ze widac caly czolg wpizdu daleko
Nołlajf tankista.
- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
agnosticfront wrote:osatnio zastanawialem sie jakim cudem z 500 metrow dostaje bencki no i wyszlo szydlo z worka http://skins-wot.com/mods/2013/07/29/zoom.html mod snajperski przybliza tak ze widac caly czolg wpizdu daleko
http://www.worldoftanks-wot.com/wp-cont ... ot-8.8.zip
;*
ślepy wrote:ja się wkurwiłem i zostawiłem kompa na noc, jak darłem za dnia to żadnej strony nie mogłem odpalić a i tak szło fatalnie
z torrentów mi w godzinę śmigło

- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
TwojStary77 wrote:res_mods/0.8.8/[zachować strukturę katalogów]
jak chcesz wyślij mi na pw swojego maila to wyślę Ci spakowanego res modsa od Przemasa, zajebiste rzeczy poinstalowane, właściwie wszystko co potrzebne do gry
A co zrobiłeś że zaczęło Ci działać?
Bo ja mogę przedstawić listę modów których używam:
Dodatkowe statystyki sesji:

Celownik:

Jak za dużo czołgów w garażu to dwa lub trzy rzędy:

Zomm in/ zoom out:

Oraz na koniec XVM Aslains'a, gdzie oprócz statystyk pokazuje się kilka przydatnych informacji co widać na obrazku.

Te mody ułatwiają grę bo
- widać jak się nasze zarobki prezentują
- łatwiej celować i widać gdzie dany czołg ma skierowaną lufę
- widać gdzie ostatni raz byli widziani wrogowie na minimapie (oraz jaki to czołg)
- na minimapie widać zasięg widzenia (czyli maksymalną odległość na jakiej możemy wykryć czołg)
- na minimapie widać zasięg rysowania czyli maksymalna odległość na jakiej wykryty czołg będzie dla nas widoczny (ten kwadracik)
- lista piguł sprzedanych wrogiej drużynie
- czas przeładowania armaty
Jutro wrzucę kilka skrinów jak to w grze wygląda dla lepszego zobrazowania.
Jak kto chce to mogę to spakowane gdzieś wrzucić, potem wystarczy dograć folder.
Last edited by Pak88 on 24-09-2013, 23:30, edited 2 times in total.
Złe są Rządy i złe drogi w Polszcze, złe i mosty.
Złych ludzi jest bez liczby, że nie mają chłosty


Złych ludzi jest bez liczby, że nie mają chłosty


- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
http://worldoftanks.eu/pl/news/44/top-tree-maus/
http://worldoftanks.eu/pl/news/44/speci ... roke-year/
zawsze cośtam można sobie naruchać
http://worldoftanks.eu/pl/news/44/speci ... roke-year/
zawsze cośtam można sobie naruchać

http://worldoftanks.eu/pl/news/46/devel ... ttle-mode/
jak bedzie dosyc ludzi w tym trybie to zajebista opcja dla naszego superklanu
jak bedzie dosyc ludzi w tym trybie to zajebista opcja dla naszego superklanu

- TwojStary77
- 100% Conservative Punk
- Posts: 3805
- Joined: 18-08-2009, 18:49
- Location: Landsberg an Warthe
heniu88 wrote:http://worldoftanks.eu/pl/news/46/development-team-battle-mode/
jak bedzie dosyc ludzi w tym trybie to zajebista opcja dla naszego superklanu
czytałem o tym dzisiaj i o tym samym pomyślałem, a jak byśmy naruchali z 16 gierojów to i braliby pod uwagę "poziom graczy", to pewnie 99% bitew byśmy nakurwiali się między sobą


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest