MAUSER

Moderator: XmichassX

mauseroi
Czytelnik Wyborczej
Czytelnik Wyborczej
Posts: 3
Joined: 22-10-2007, 21:46
Location: Warszawa

MAUSER

Postby mauseroi » 17-02-2011, 22:34

Nagralismy 3 kawalki, zeby bylo mniej wiecej wiadomo co sie dzieje itd.Dalismy celowo te, bo kazdy jest w innym klimacie. Celowo tez wrzucam tutaj ten temat bo tu nie brakuje szydercow, marud i innych narzekadel, ale w tym przypadku to dobrze.http://www.myspace.com/mauseroi
No nazi! No red!

User avatar
alutka
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1253
Joined: 09-08-2006, 22:35
Location: z miasta Dody

Postby alutka » 17-02-2011, 23:16

mnie się podoba :)

User avatar
Trojan Skin
Eurosceptyk
Eurosceptyk
Posts: 119
Joined: 22-11-2010, 14:53
Location: Poznań

Postby Trojan Skin » 17-02-2011, 23:28

alutka wrote:mnie się podoba :)

również !

User avatar
trafiony
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1707
Joined: 26-07-2007, 13:54
Location: Pomerania

Postby trafiony » 18-02-2011, 00:06

Sympatyczne, do poskakania na koncercie po paru piwach, pewnie parę linijek do pijackiego śpiewania się znajdzie. Muzycznie miłe w odbiorze, mimo że jedyne określenie jakie mi tu przychodzi do głowy to "przaśne granie" :-D
"Jak dorośniesz to zrozumiesz, że polityka to nie dziennik telewizyjny. Polityka to jesteśmy my tu, na tym wysypisku śmieci."

User avatar
Bolo Young
Gryzie ziemię
Gryzie ziemię
Posts: 275
Joined: 14-01-2011, 23:00
Location: FreieStadtDanzig

Postby Bolo Young » 18-02-2011, 00:18

czuje stary klimat czy mi sie tylko wydaje - wchodzi od pierwszego kopa
w odpowiedzi na obelge od moderatora - Pirania jestes ssssssakiem :)

User avatar
1920
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1806
Joined: 20-06-2010, 16:50
Location: prosto z Kosmosu!

Postby 1920 » 18-02-2011, 08:19

dobre, początek "Czasu Bohaterów" z czymś mi się kojarzy , chyba słyszałem coś zbliżonego kiedyś ale potem jest git.
-Pacyfistka! - prychnął stryj, gdy się dowiedział o tym. - To brzmi jak feministka! Jedna cholera!
-Dlaczego? - obruszył się Grant
-Bo i to, i to, brzmi jak kretynka!

PPC wrote:Śląsk przeprasza za swą zajebistość

User avatar
harry77
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1154
Joined: 06-11-2006, 17:08
Location: Zaborze

Postby harry77 » 18-02-2011, 10:41

sebastian1920 wrote:początek "Czasu Bohaterów" z czymś mi się kojarzy
Mi z jednym wałkiem Szwadronu 97,nie pamietam tytułu :roll: .A pozatym
alutka wrote:mnie się podoba
Image
PPC wrote:Śląsk przeprasza za swą zajebistość

User avatar
Skinhead
Ksenofob
Ksenofob
Posts: 700
Joined: 04-11-2007, 12:34

Postby Skinhead » 18-02-2011, 16:31

wokal mi nie podchodzi
People stop they stand and stare, they don't like us - we don't care.
We're the pride of our land - working class and white, for our nations glory we will fight.

User avatar
Rude
Ciemnogrodzianin
Ciemnogrodzianin
Posts: 780
Joined: 05-03-2007, 16:37
Location: Sin City

Postby Rude » 18-02-2011, 18:25

Mnie się te kawałki nie podobają, ale życzę powodzenia, bo w Warszawie jest dość krucho z kapelami oi!
barykada - porozumienie nigdy

User avatar
-Rafo-
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1440
Joined: 07-03-2007, 18:04
Location: Kreuzburg O.S.

Postby -Rafo- » 18-02-2011, 19:09

widzę zajebisty postęp od czasu 'podaj amunicję' ;) podoba mi się
Image

Bialy Mis
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4164
Joined: 05-02-2007, 01:07

Postby Bialy Mis » 18-02-2011, 20:23

cienkie wokal pizdiec

User avatar
Rotten82
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2789
Joined: 05-03-2008, 21:53
Location: Cheltenham/Cz-wa

Postby Rotten82 » 18-02-2011, 22:47

kurwa nie chcą mi się odpalić te kawałki. popierdolony jest ten majspejs;/

User avatar
bro
call me Google, bitch
Posts: 3751
Joined: 25-08-2007, 20:30
Location: Miasto monitorowane

Postby bro » 19-02-2011, 11:26

-Rafo- wrote:widzę zajebisty postęp od czasu 'podaj amunicję' podoba mi się

fakt,ale mi bardziej leza numery z tego skladaka tak czy srak na zywo trza bedzie odchaczyc.

mauseroi

Postby mauseroi » 27-02-2011, 11:18

nie no....tamta skladanka to dopiero byla chujnia;) No,ale jak kto woli.Nagralem nowy wokal do Punkrocka bo sam tego nie moglem sluchac.Nie wiem jak to wyszlo w ogole ze studia;)Acha.Chlopaki chcieli,zebym tu wspomnial o tym, ze to jest nagrane na secie i , ze gramy od wrzesnia.Podobno ma to jakis wplyw na ocene chociaz watpie,zeby ktos tutaj sie tym przejmowal.Nowa wersja Punkrocka juz w necie.

MauserOi

Postby MauserOi » 27-02-2011, 11:20

jak to kurwa gosc...?nie ogarniam tego tutaj.Zalogowany jestem a tu sie cos jebie.

User avatar
Rotten82
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2789
Joined: 05-03-2008, 21:53
Location: Cheltenham/Cz-wa

Postby Rotten82 » 27-02-2011, 11:37

Wreszcie mi się udało tego odsłuchać. kawałek "Mauser rules" bardzo fajny, ale wokal za mało energiczny, aż się prosi, żeby to "rules" było wykrzyczane, tak jak podczas zwrotki drugi wokal wykrzykuje. "Czas bohaterów" to dla mnie jedno wielkie nieporozumienie, nienawidzę ballad w punk rocku, więc i ten kawałek jest dla mnie niesłuchalny, choć pewnie nie do końca można go balladą nazwać;] "punk rock" spoko, ogólnie wrażenie na plus, choć coś w brzmieniu moglibyście zmienić, bo bardzo chaotycznie to brzmi, przynajmniej dla mnie.

User avatar
bro
call me Google, bitch
Posts: 3751
Joined: 25-08-2007, 20:30
Location: Miasto monitorowane

Postby bro » 27-02-2011, 12:11

mauseroi wrote:nie no....tamta skladanka to dopiero byla chujnia;)

dokładnie, ale ja lubie chujową muzykę co nie znaczy ze te nie sa chujowe i mi sie nie podobaja :lol:

User avatar
Mecenas
Szczymryj!
Szczymryj!
Posts: 6135
Joined: 08-08-2006, 14:18
Location: Szkieletczyzna

Postby Mecenas » 27-02-2011, 12:41

mnie sie nie podoba, założe się że na koncercie i po pięciu piwach bedę dokoła rozpowiadał że to zajebista kapela :lol:
Filar CPDP


Return to “Kapele z MySpace”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest