[Styl] Hip-Hop

Moderator: XmichassX

Skub
Skrytobójca
Skrytobójca
Posts: 1465
Joined: 08-08-2006, 10:01

Postby Skub » 02-06-2014, 09:24

https://www.youtube.com/watch?v=XtW6HW8jO_U z tym gosciem ma coś Popek nagrać, czekam 8-) 8-)
"Jasiu co ty, w glowie ci sie przewróciło? Straciłes ją dla kogo? Dla tej cipy?! To kup jej teatr!! Najlepiej Bolszoj w Moskwie! Albo się opamiętaj..."

User avatar
Panda
Podwójny agent
Posts: 9734
Joined: 08-08-2006, 09:32
Location: Kozhnitz

Postby Panda » 01-07-2014, 16:11

No Hope = No Fear

User avatar
renesaga
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2189
Joined: 25-09-2010, 13:41
Location: Planeta malp ver 2.0

Postby renesaga » 02-07-2014, 14:59

Biedoszyb wchuj. A ta malpa i blondi to juz szczyt intelektualnej biedy :lol: . Kolejny kawalek bedzie pewnie z Bonusem BGC
Jeśli chcecie prawdziwego RPG z długimi dialogami, nieliniową fabułą, wieloma questami, trudnymi misjami i znaczącym wpływem losowości na grę, to idźcie coś załatwić w urzędzie.
Image

User avatar
swen_hanawald
Ksenofob
Ksenofob
Posts: 645
Joined: 08-07-2012, 01:55
Location: BALUTY

Postby swen_hanawald » 13-08-2014, 17:19

Image
Chyba spodobało im się w pl.

User avatar
PPC
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 6904
Joined: 21-07-2007, 09:40

Postby PPC » 13-08-2014, 21:33

Panda wrote:https://www.youtube.com/watch?v=p6Z-gsQLJjk

Ja pierdolę, to jest hit! :lol:


moze nie jest to pocałuj mnie w dupę karamby, ale również trzyma poziom. Są takie momenty, kiedy pozwolę sobie sie odrobine wyluzować i wtedy takie kawałki naprawde lubie :lol:
-Pewna znana krytyk, dyrektorka poważnego muzeum w Pradze, napisała "Przeszkadza mi skłonność Saudka do kiczu. Co by jej Pan odpowiedział, gdyby nadarzyła się okazja"

-Ona wie, co bym jej odpowiedział, bo to była moja kochanka. I jej córka także.

User avatar
madafaka
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3310
Joined: 15-05-2009, 20:33

Postby madafaka » 14-08-2014, 07:24

swen_hanawald wrote:Chyba spodobało im się w pl.



byl ktos na gigu?
bo w madaface siedzi policjant i dobrze spełnia swoje zadanie

hugo
Ciemnogrodzianin
Ciemnogrodzianin
Posts: 755
Joined: 20-12-2011, 18:08

Postby hugo » 14-08-2014, 22:59

ja kiedyś byłem. pasuje na żywca, ta mała laska robi dobrze szoł

User avatar
madafaka
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3310
Joined: 15-05-2009, 20:33

Postby madafaka » 24-08-2014, 13:07

nie znam sie na hiphopach czy rapach, nawet nie rozruzniam ale to cos bardzo mi sie podoba

https://www.youtube.com/watch?v=yiQ7S38nKog
bo w madaface siedzi policjant i dobrze spełnia swoje zadanie

User avatar
shg
Eurosceptyk
Eurosceptyk
Posts: 164
Joined: 21-08-2007, 13:46
Location: POLSKA

Postby shg » 25-08-2014, 14:02

madafaka wrote:nie znam sie na hiphopach czy rapach, nawet nie rozruzniam ale to cos bardzo mi sie podoba

https://www.youtube.com/watch?v=yiQ7S38nKog


wreszcie jakaś laska która poradzi robić flow no i do tego jest śliczna, bez tapety na ryju i dupy na wierzchu!

User avatar
Panda
Podwójny agent
Posts: 9734
Joined: 08-08-2006, 09:32
Location: Kozhnitz

Postby Panda » 25-08-2014, 14:32

https://www.youtube.com/watch?v=EKGUJXzxNqc

Ten kawałek jeszcze lepszy a ta druga laska też mocno daje radę.
No Hope = No Fear

User avatar
madafaka
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3310
Joined: 15-05-2009, 20:33

Postby madafaka » 25-08-2014, 15:31

a wez idz kozy jebac
bo w madaface siedzi policjant i dobrze spełnia swoje zadanie

User avatar
Łoren
Krewny Geremka
Posts: 284
Joined: 14-09-2008, 23:03
Location: Freie Stadt Danzig
Contact:

Postby Łoren » 26-08-2014, 01:53

Panda wrote:https://www.youtube.com/watch?v=EKGUJXzxNqc

Ten kawałek jeszcze lepszy a ta druga laska też mocno daje radę.


Bomba.

Kręci mnie ten agresywny język arabki. <:'
der kaschubische Faschist

User avatar
Panda
Podwójny agent
Posts: 9734
Joined: 08-08-2006, 09:32
Location: Kozhnitz

Postby Panda » 01-09-2014, 09:27

Wygląda na to, że Popek został polskim Everlastem.

https://www.youtube.com/watch?v=PKZPSI89OW8

:lol:
No Hope = No Fear


Return to “Muzyka niepunkowa”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest