Ryś

Nie odróżniasz opery od operetki (co za gamoń) i chciałbyś wiedzieć ki diabeł? Właśnie przeczytałeś zaangażowaną społecznie lekturę pt. "Nasza Szkapa" i chcesz się tym pochwalić? No trudno... skoro musisz...

Moderator: XmichassX

User avatar
Mariuszy
Pracownik roku
Pracownik roku
Posts: 2525
Joined: 18-08-2006, 16:01
Location: Sieradz / London
Contact:

Ryś

Postby Mariuszy » 05-01-2007, 13:51

Pojawił sie zwiastun do Misia 2, a w sumie Rysia :)

:arrow: http://film.wp.pl/cid,466,id,25777,film ... &_ticrsn=5

sam nie wiem co o tym sadzic.... misia to przypominac nie bedzie, ale film moze byc dobry

User avatar
Corve
Konto usunięte na prośbę użytkownika
Posts: 1611
Joined: 08-08-2006, 10:33
Location: sektor U
Contact:

Postby Corve » 05-01-2007, 14:00

To chyba raczej Miś 3, bo Rozmowy kontrolowane były już kontynuacją Misia...Zresztą taką se...

Gówno, a nie dobry film. Kolejny atak na Kaczorów i tyle....

Mistrz Bareja w grobie się przewraca.

User avatar
Sinn Féin
Oszołom
Oszołom
Posts: 457
Joined: 08-08-2006, 16:55
Location: Czerwone Trójmiasto

Postby Sinn Féin » 05-01-2007, 14:21

mi się zwiastun podoba i uważam że film jest utzymany w klimacie "misia"
Co do Kaczorów to z tego co wiem w filmie o nich nic nie będzie, tak przynajmiej zapowiadał Tym
NIE JESTEM JEDNYM Z WAS !!

User avatar
mamoniowa
Eurosceptyk
Eurosceptyk
Posts: 105
Joined: 15-11-2006, 15:50

Postby mamoniowa » 05-01-2007, 14:35

Sinn Féin wrote:Co do Kaczorów to z tego co wiem w filmie o nich nic nie będzie, tak przynajmiej zapowiadał Tym

dosłownie pewnie nie, ale aluzje tak

Mariuszy wrote:sam nie wiem co o tym sadzic.... misia to przypominac nie bedzie, ale film moze byc dobry

User avatar
Human_Animal
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1398
Joined: 07-08-2006, 08:52

Postby Human_Animal » 05-01-2007, 15:54

zwiastuny to zawsze wyglądają dobrze :) taka ich rola. gorzej jak się okazuje, że wszystko co ciekawe w filmie w tych 2 minutach zostało właśnie zawarte.

User avatar
Conroy
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1878
Joined: 08-08-2006, 06:39
Location: Gdańsk
Contact:

Postby Conroy » 06-01-2007, 00:04

Nie zapowiada się za ciekawie. :-/
But unfortunately there'll be no judgement day
It would be kind of fun to see what they would have to say
When the God they preached would actually be there
And all who didn't like The Stooges would go to fucking hell!

User avatar
Mihau
Mistrz Patelni
Posts: 4275
Joined: 07-08-2006, 23:24
Location: COLLINA

Postby Mihau » 06-01-2007, 00:08

Dokładnie.

Zdarza się,jak napisał Human_Animal, ze w zwiastunie są zawarte wszystkie najlepsze momenty filmu. Jeżeli podobnie jest w tym przypadku,to mamy do czynienia z kupą gówna i dla "Misia" będzie uwłaczające,jeśli ktoś te filmy będzie porównywał.A ktoś na pewno będzie :>
collina to straszna banda amatorów, kolesie kompletnie nie potrafią grac, kabaret i śmiech na sali


www.collinahc.pl

User avatar
Rob26
Man Bear Pig
Posts: 4163
Joined: 01-08-2006, 10:54

Postby Rob26 » 06-01-2007, 18:08

to bedzie wielkie GOWNO. ten zwiastun wrozy hiper chujoze, beznadziejne zarty i chujowe dialogi. Bareja by tego filmu osranym batem nie dotknal
Well I feel so good cos I feel so good
And I feel so good cos it feels so right
I was made to go with my girl
Like a saxophone was made to go with the night


Conservative Punk Division Poland
...czyli Szwecja nie moze byc i nie jest Arabia Saudyjska feminizmu
Image

User avatar
bece
Oszołom
Oszołom
Posts: 371
Joined: 16-08-2006, 20:50
Location: z przedmieścia

Postby bece » 06-01-2007, 18:19

film moze i byc niezly, ale po cholere bylo robic z tego nawiazanie do Misia? wszyscy beda go zestawiac z Bareja a jaki bedzie wynik takiego porownania- wiadomo

mimo wszystko mam nadzieje ze Tym totalnego gniota nie stworzyl i nie bedzie az tak zle jak twierdzi Rob
teraz skupcie się psubraty bo ważniejsze padną daty

User avatar
Tim Finnegan
Ciemnogrodzianin
Ciemnogrodzianin
Posts: 766
Joined: 08-08-2006, 08:37

Postby Tim Finnegan » 06-01-2007, 18:23

bece wrote:film moze i byc niezly, ale po cholere bylo robic z tego nawiazanie do Misia?


Reklama.

A zwiastun cienki. Nie dzielmy jednak skory na niedzwiedziu (czy raczej rysiu) i poczekajmy z ocena na calosc.
WAR HATE NOISE

999

Postby 999 » 06-01-2007, 21:05

zwiastun niby fajny...

User avatar
Rob26
Man Bear Pig
Posts: 4163
Joined: 01-08-2006, 10:54

Postby Rob26 » 06-01-2007, 21:20

zwiastun niby fajny...

Paul prosze, blagam cie na boga-pieroga! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/




to mnie przygnebia, ze sa osoby na tym swiecie ktore beda wychodzily z seansu poszczane i przez dwa lata beda napierdalaly tekstami z tego filmu

then again sa ludzie, ktorym sie podoba Wlatca Moch :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/



bez kitu moge napierdalac na kogos za to czy za tamto ale moja faszystowska natura wychodzi dopiero wtedy gdy mam do czynienia kurwa z osoba o zjebanym poczuciu humoru =nie ma litosci




piedole to, ide na impreze gdzie bedzie Koreanka :twisted: bede musial wszystkich przeprosic za Sylwester :lol:
Well I feel so good cos I feel so good
And I feel so good cos it feels so right
I was made to go with my girl
Like a saxophone was made to go with the night




Conservative Punk Division Poland

...czyli Szwecja nie moze byc i nie jest Arabia Saudyjska feminizmu

Image

User avatar
Ziggy Swinka z Klasa
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1425
Joined: 07-08-2006, 23:33
Location: Gdansk - Wrzeszcz

Postby Ziggy Swinka z Klasa » 06-01-2007, 23:13

Muzyka odrazu dyskfalifikuje , montarz po chuju jak teledysk , zero klimatu widze odrazu ze spaprany film nic w tym smiesznego oni sa za starzy aby cos dobrego wymyslic ...
"Jakby ktoś przyjechał z Ameryki, Gdańska, czy z Nowego Yorku czy z innych państw zagranicznych" - Krzysztof Kononowicz

buri

Postby buri » 06-01-2007, 23:25

montarz po chuju jak teledysk


przecież to kurwa zwiastun jest to musi byc tak zmontowany

User avatar
Budyń
Killing Joke
Killing Joke
Posts: 4650
Joined: 01-08-2006, 07:31
Location: Warszawa
Contact:

Postby Budyń » 06-01-2007, 23:58

z jebaniem poczekam na całość, ale w tym zwiastunie mnie jakoś niewiele rozśmieszyło.
Image
blog
wszystko o nowej płycie Spirita
http://spiritof84.pl/index.php?dzial=x

User avatar
gypsy punk
Eurosceptyk
Eurosceptyk
Posts: 183
Joined: 14-08-2006, 21:24
Location: Warszawa

Postby gypsy punk » 07-01-2007, 01:07

"tylko debile sie cieszą" to byłoo dośc zabawne ale boje sie reszty, niechce jeszcze osądzać może coś z tego bedzie, choc boje sie ze bedzie to gówno.
a is for adicts , c is for the clash, f is for flogging molly, g is for gogol bordello, n is for nekromatix

Każde miasto ma swojego bohatera, Warszawy broni AS

User avatar
Zgniłek
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2326
Joined: 07-08-2006, 23:01

Postby Zgniłek » 07-01-2007, 01:10

swoją drogą ciekawe jakby wyglądał trailer zrobiony do "misia". czy też byłby taki kiepski?
WE ARE 138

"nie rozumiem po chuj było Polakom eksterminować ŻYDÓW za kształt nosa"

User avatar
Panda
Podwójny agent
Posts: 9734
Joined: 08-08-2006, 09:32
Location: Kozhnitz

Postby Panda » 08-01-2007, 17:32

CHŁAAAM :!: wkurwiłem się na maksa :evil: :evil: :evil:

wole juz 88 raz obejrzeć Misia :twisted:

[ Dodano: 08-01-2007, 17:37 ]
tak se wymyśliłem że dobrą komedie to mozna by wypierdolic tera na czasie i pojechac po sexaferze,wielgusie,kameruńczyku,szczuce,paradach równości itd dodac do tego w chuj chamskiego politycznie niepoprawnego antysemickiego i rasistowskiego dowcipu i mamy przebój kinowy AD 2007 :twisted:
No Hope = No Fear

User avatar
gypsy punk
Eurosceptyk
Eurosceptyk
Posts: 183
Joined: 14-08-2006, 21:24
Location: Warszawa

Postby gypsy punk » 08-01-2007, 22:12

juz sie zabieram za krecenie :)
a is for adicts , c is for the clash, f is for flogging molly, g is for gogol bordello, n is for nekromatix



Każde miasto ma swojego bohatera, Warszawy broni AS

User avatar
pioterski
Ksenofob
Ksenofob
Posts: 749
Joined: 08-08-2006, 18:59
Location: Rumia/Eire

Postby pioterski » 08-01-2007, 23:38

Mam wrazenie ze ten caly `Ryś` to totalna bieda bedzie...aczkolwiek chciał bym sie milo zaskoczyć.Juz nie pamietam dobrej polskiej komedi ktora by miala mnij niz kilkanascie lat

User avatar
Mariuszy
Pracownik roku
Pracownik roku
Posts: 2525
Joined: 18-08-2006, 16:01
Location: Sieradz / London
Contact:

Postby Mariuszy » 09-01-2007, 16:30

a ja pamietam.... "Wesele", bdb komedia

User avatar
Panda
Podwójny agent
Posts: 9734
Joined: 08-08-2006, 09:32
Location: Kozhnitz

Postby Panda » 09-01-2007, 17:42

"Dzień Świra" też niezły a "Wesele" wymiata :twisted:
No Hope = No Fear

User avatar
street- core
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2151
Joined: 08-08-2006, 01:00
Location: Poznań/Września
Contact:

Postby street- core » 09-01-2007, 18:04

panda z puszczy wrote:"Dzień Świra" też niezły a "Wesele" wymiata :twisted:

"Dzień świra" REWELACYJNY :!:

Ten zwiastun "Rysia" wskazuje, że raczej będzie bieda. A to za sprawą tego, że wszyscy będą go porównywać do "Misia" i do "rozmów kontrolowanych".
Pożyjemy zobaczymy, ja nie skreślam z góry tego filmu, ale mam spore obawy
Niespotykanie spokojny człowiek

User avatar
Vicky Pollard
Czytelnik Wyborczej
Czytelnik Wyborczej
Posts: 7
Joined: 18-12-2006, 21:17

Postby Vicky Pollard » 09-01-2007, 21:51

Jak na moj gust to niezla ZENADA sie zapowiada.

User avatar
pioterski
Ksenofob
Ksenofob
Posts: 749
Joined: 08-08-2006, 18:59
Location: Rumia/Eire

Postby pioterski » 10-01-2007, 13:20

"Dzien Swira" nie podobal mi sie jakos specjalnie...a "Wesel" nie widzialem-choc fakt duuuzo dobrego o tym filmie slyszalem

User avatar
lotnik
Już TomaSSo
Już TomaSSo
Posts: 2331
Joined: 08-08-2006, 05:29
Location: Bydgoszcz

Postby lotnik » 12-01-2007, 11:37

Rob26 wrote:then again sa ludzie, ktorym sie podoba Wlatca Moch :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

pobiegaj! :P
You were born but when you gonna live?

User avatar
street- core
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2151
Joined: 08-08-2006, 01:00
Location: Poznań/Września
Contact:

Postby street- core » 08-02-2007, 21:39

Pierwsze opinie krytyków są bardzo pochlebne. W nastepnym tygodniu ide do kina
Niespotykanie spokojny człowiek

User avatar
Mihau
Mistrz Patelni
Posts: 4275
Joined: 07-08-2006, 23:24
Location: COLLINA

Postby Mihau » 08-02-2007, 21:42

frajer :>








;) ;)
collina to straszna banda amatorów, kolesie kompletnie nie potrafią grac, kabaret i śmiech na sali




www.collinahc.pl

User avatar
Budyń
Killing Joke
Killing Joke
Posts: 4650
Joined: 01-08-2006, 07:31
Location: Warszawa
Contact:

Postby Budyń » 09-02-2007, 00:00

recenzje z Dziennika mnie raczej nie zachęciły. Ramka "Te dialogi z Rysia będziemy powtarzac" i kilka nieśmiesznych zartów, do tego skąd po jednym dniu można wiedzieć, ze film jest już kultowy, jak Miś? To trochę tak jak narodziny nowej świeckiej tradycji.
Image

blog

wszystko o nowej płycie Spirita

http://spiritof84.pl/index.php?dzial=x

User avatar
Obywatel
Kat Królowej Azy
Kat Królowej Azy
Posts: 6757
Joined: 01-08-2006, 08:11
Location: z izby tortur
Contact:

Postby Obywatel » 09-02-2007, 09:15

Budyń wrote:Ramka "Te dialogi z Rysia będziemy powtarzac" i kilka nieśmiesznych zartów, do tego skąd po jednym dniu można wiedzieć, ze film jest już kultowy, jak Miś? To trochę tak jak narodziny nowej świeckiej tradycji.

To się nazywa "marketing".
We the people, we'll surround you, we are rising up!
http://www.youtube.com/watch?v=NRE8Ve3Oit0
Liberty or death.


Return to “KULTURA”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest