Intymność

Powiedz szczerze: czemu zgrywasz wielką faję, skoro nawet ci nie staje? No już, już. Spokojnie. Oczywiście będziemy udawali, że wierzymy w twoje wyczyny łózkowe i wcale, ale to wcale nie będziemy ci mówili, że jesteś żałosny, jeśli zaczniesz opowiadać o swoich zawodach miłosnych.

Moderator: XmichassX

Kiedy czujesz, że ktoś gwałci twoja intymność?

Poll ended at 23-06-2007, 18:48

Gdy ktoś pije z twojego ulubionego kubeczka?
5
9%
Gdy ktoś grzebie w twojej szufladzie z gaciami?
1
2%
Gdy ktoś przeglada twoje stare zdjęcia z komuni?
1
2%
Gdy ktoś nakrywa ciebie w trakcie kopulacji z partnerem/partnerką (jeden chuj)?
13
22%
Gdy ktoś otwiera drzwi od kibla w trakcie gdy srasz?
19
33%
Spierdalaj
19
33%
 
Total votes: 58

fleku
Eurosceptyk
Eurosceptyk
Posts: 194
Joined: 13-01-2010, 11:11

Postby fleku » 05-05-2011, 09:15

mnie w zasadzie te punkty wymienione w powyższej sądzie jakoś nie straszą,a co to,gerl ma chęć pić z kubka to niech pije,grzebanie w ciuchach a co tam w łazience znajdzie gorsze rzeczy niżeli w szufladzie z gaciami,stare foty oglądać jest w sumie śmieszne,zdjęcia są aby je pokazywać,a najście podczas stosunku nie takie straszne chyba że się trafi że robi się to na stole kuchennym :oops: :twisted:

User avatar
-Rafo-
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1440
Joined: 07-03-2007, 18:04
Location: Kreuzburg O.S.

Postby -Rafo- » 05-05-2011, 09:38

no i jest jeszcze roznica pomiedzy otwieraniem kibla gdy spokojnie czekasz na zrzut lub ewentualnie juz go wykonałes a tym jak ktos zajrzy do wc gdy cisniesz tak ze nabierasz kolorow, zdecydowanie opcja z kiblem najbardziej godzi w intymnosc i pewnym sensie tez godnosc ;)
Image

User avatar
pani olga
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1563
Joined: 18-01-2010, 02:08

Postby pani olga » 05-05-2011, 10:06

zdecydowanie otwieranie drzwi podczas srania, czasem nakrycie, ale to zależy od sytuacji

co do grzebania to ja ogólnie nie lubię, jak ktoś ot sobie dotyka moich rzeczy, jakby to jego było, chłopak oczywiscie może, jest między nami jednak jakaś więź, więc uzasadniona jest ciekawość, jakie skarby posiada ppartner
ale co do znajomych, to jak będę chciała im coś pokazać to sama to zrobię, ja nie chodzę do ludzi do domów, żeby im w rzeczach grzebać i uważam, że im też nie powinno na tym zależeć
z kubeczków niech pije kto chce, tylko niech umyje po sobie, bo chcę miec ten komfort, że moge się napić z niego kiedy chcę

i jeszcze jedna rzecz, mój komputer i moja komórka, tu to nawet luby ma ograniczony wstęp

User avatar
PPC
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 6904
Joined: 21-07-2007, 09:40

Postby PPC » 05-05-2011, 10:30

sa takie chwile, ze nie wiem co to intymnosc

[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 12:10 ]
w zasadzie to 3 dni tracilem swoja intymnosc nad morzem. niestety w swej glupocie nie poszedlem nawet na plaze
-Pewna znana krytyk, dyrektorka poważnego muzeum w Pradze, napisała "Przeszkadza mi skłonność Saudka do kiczu. Co by jej Pan odpowiedział, gdyby nadarzyła się okazja"

-Ona wie, co bym jej odpowiedział, bo to była moja kochanka. I jej córka także.

User avatar
Schaboszczak
Stephen Hawking polskiego punk rocka
Posts: 3198
Joined: 01-09-2006, 11:01
Location: DobrzeWino

Postby Schaboszczak » 05-05-2011, 12:11

A po chuj miałeś iść na tą plażę, żeby Ci łeb od wiatru urwało? Pojebana pogoda. Jak w domu ktoś mi wparuję do kibla jak sram to tylko podnoszę wzrok znad gazety. Jakoś mi to nie robi. Za to grzebanie w rzeczach- wkurwiające jak sam skurwysyn.
PEJO wrote:sze muwie to co myslę


-----

"Za młody pan, młodzieńcze, żeby mnie uczyć, jak się wykonuje niewykonalne rozkazy"

User avatar
Dwarf
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4278
Joined: 18-06-2008, 11:21
Location: Zagłębie - nie Śląsk

Postby Dwarf » 05-05-2011, 12:19

znam gościa co jak pokazywał zdjęcia z wakacji, to było tam jedno jak siedzi goły na sraczu z gazetą; mnie by to jednak trochę przeszkadzało

chociaż zdarzyło mi sie pod częstochową w jakimś zajeździe na jakimś weselu, że moja partnerka zamknęła mnie w pokoju, bo uważała,że za bardzo sie już skułem; ale ja miałem komórkę i zadzwoniłem na info i zdobyłem telefon do recepcji; wytłumaczyłem im, że ktoś mnie zamknął przez pomyłkę; po wypuszczeniu wróciłem na salę balową w samych skarpetkach
trzeba jednak było mi zabrać telefon
galaktyczne wiry ciemne i ponurych mgławic trzysta czarcią mocą walą we mnie w mojej głowie mają przystań * w moich lędźwiach mgła przepastna z samczym kłębi się bezwstydem per aspera ad astra ciężko jest być Żydem

User avatar
Rotten82
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2789
Joined: 05-03-2008, 21:53
Location: Cheltenham/Cz-wa

Postby Rotten82 » 05-05-2011, 12:21

Dwarf wrote:chociaż zdarzyło mi sie pod częstochową w jakimś zajeździe na jakimś weselu, że moja partnerka zamknęła mnie w pokoju, bo uważała,że za bardzo sie już skułem; ale ja miałem komórkę i zadzwoniłem na info i zdobyłem telefon do recepcji; wytłumaczyłem im, że ktoś mnie zamknął przez pomyłkę; po wypuszczeniu wróciłem na salę balową w samych skarpetkach
trzeba jednak było mi zabrać telefon


:lol: :lol: :lol:

User avatar
Schaboszczak
Stephen Hawking polskiego punk rocka
Posts: 3198
Joined: 01-09-2006, 11:01
Location: DobrzeWino

Postby Schaboszczak » 05-05-2011, 12:37

Mistrz! :lol:
PEJO wrote:sze muwie to co myslę




-----



"Za młody pan, młodzieńcze, żeby mnie uczyć, jak się wykonuje niewykonalne rozkazy"

User avatar
PPC
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 6904
Joined: 21-07-2007, 09:40

Postby PPC » 05-05-2011, 13:03

hehe dobre.


Sranie wedlug mnie to nic takiego. czesto kumple przy mnie srali, mysle ze chodzi tu o zaufanie :lol:
-Pewna znana krytyk, dyrektorka poważnego muzeum w Pradze, napisała "Przeszkadza mi skłonność Saudka do kiczu. Co by jej Pan odpowiedział, gdyby nadarzyła się okazja"



-Ona wie, co bym jej odpowiedział, bo to była moja kochanka. I jej córka także.

User avatar
Guziec
Faszystowski romantyk
Faszystowski romantyk
Posts: 2721
Joined: 08-08-2006, 12:33

Postby Guziec » 05-05-2011, 14:28

Mój obecny szef ma takie samo zdanie.

Wychodze z pokoju po grubej imprezie u niego we Wrocku, a ten siedzi na tronie przy otwartych drzwiach i pali szluga. Skukałem to i odruchowo oczy w drugą strone i kierunek kuchnia, a typ do mnie: "Maćku, ja preferuje styl hiszpański, pełen luz" :lol:

Ostatnio wpadł i z moim zmiennikiem na zapleczu pił wódke na literatki. Złoty człowiek :-D
Dzika świnia afrykańska, żyje w grupach składających się z z jednej lub dwóch loch z młodymi. Samce tworzą grupy kawalerskie albo żyją samotnie.

User avatar
Drakkar
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1234
Joined: 12-11-2007, 22:19
Location: Wolne Miasto

Postby Drakkar » 05-05-2011, 16:07

No srać to spoko, ale na przykład podetrzeć sobie dupę przy kimś? To jest chyba najbardziej intymna czynność.
Chociaż walenie soczystej, aromatycznej sraki przy kimś też <:'
Vive le Szombierek libre!

User avatar
AfterWorld
Ksenofob
Ksenofob
Posts: 547
Joined: 26-04-2011, 12:08

Postby AfterWorld » 29-11-2011, 17:39

nooo w zyciu nie skojarzyłabym intymnosci z tematem jaki sie rozwinal

nawet stwierdzenie: intymne chwile w samotnosci ni chuja nie pasuja do srania

:lol: :lol:
Her rouge lips smack of dark blood
Her name in whisper rolls
Forever on my tongue
Lest her memory dissolve


Return to “Sex & Violence”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest