Najładniejsza aktorka o której śnisz...!

Powiedz szczerze: czemu zgrywasz wielką faję, skoro nawet ci nie staje? No już, już. Spokojnie. Oczywiście będziemy udawali, że wierzymy w twoje wyczyny łózkowe i wcale, ale to wcale nie będziemy ci mówili, że jesteś żałosny, jeśli zaczniesz opowiadać o swoich zawodach miłosnych.

Moderator: XmichassX

User avatar
el_fanatico
hipis
Posts: 1679
Joined: 16-02-2011, 17:15

Postby el_fanatico » 28-01-2014, 10:03

Sasha Grey urodziła się 14 marca 88 roku w robotniczej rodzinie <8)
Kiedyś kupię nóż i powyrzynam wszystkich wkoło.

User avatar
madafaka
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3310
Joined: 15-05-2009, 20:33

Postby madafaka » 28-01-2014, 10:05

pewnie dla tego nie goli pizdy
bo w madaface siedzi policjant i dobrze spełnia swoje zadanie

User avatar
TwojStary77
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3805
Joined: 18-08-2009, 18:49
Location: Landsberg an Warthe

Postby TwojStary77 » 28-01-2014, 10:11

el_fanatico wrote:Sasha Grey urodziła się 14 marca 88 roku w robotniczej rodzinie <8)

widzę, że komuś wybitnie się nudzi ;D wikipedie pornogwiazdek czytać :roll:
Image

User avatar
el_fanatico
hipis
Posts: 1679
Joined: 16-02-2011, 17:15

Postby el_fanatico » 29-01-2014, 22:48

TwojStary77 wrote:
el_fanatico wrote:Sasha Grey urodziła się 14 marca 88 roku w robotniczej rodzinie <8)

widzę, że komuś wybitnie się nudzi ;D wikipedie pornogwiazdek czytać :roll:


Mam od tego ludzi.
Kiedyś kupię nóż i powyrzynam wszystkich wkoło.

User avatar
Bonzdriver
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3138
Joined: 07-08-2006, 23:06

Postby Bonzdriver » 29-01-2014, 23:10

madafaka wrote:pewnie dla tego nie goli pizdy


pewnie dlatego połowę filmów ma z bambrami.

nie rozumiem fenomenu tej laski, gdyby nie memy w internecie była by zwykłym bambusoopierdalaczem jakich wiele
Nie rzecz w tym by zabić, żydów gazem truć,
lecz wygnać ich stąd wszystkich.
Oto nasz cel i trud.

User avatar
TwojStary77
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3805
Joined: 18-08-2009, 18:49
Location: Landsberg an Warthe

Postby TwojStary77 » 30-01-2014, 08:55

Bonzdriver wrote:
madafaka wrote:pewnie dla tego nie goli pizdy


pewnie dlatego połowę filmów ma z bambrami.

nie rozumiem fenomenu tej laski, gdyby nie memy w internecie była by zwykłym bambusoopierdalaczem jakich wiele

muszę się zgodzić,
nie umywa się np do takiej chloe amour, megan salinas czy kennedy leigh, takie gwiazdki odkryte ostatnimi czasy <:'
Image

User avatar
old crewman
Honorowy Czytelnik Wyborczej
Honorowy Czytelnik Wyborczej
Posts: 5767
Joined: 28-03-2007, 02:26

Postby old crewman » 30-01-2014, 16:11


User avatar
TwojStary77
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3805
Joined: 18-08-2009, 18:49
Location: Landsberg an Warthe

Postby TwojStary77 » 30-01-2014, 16:21

widziałem ;) spoko
Image

User avatar
PPC
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 6904
Joined: 21-07-2007, 09:40

Postby PPC » 30-01-2014, 16:35

TwojStary77 wrote:
Bonzdriver wrote:
madafaka wrote:pewnie dla tego nie goli pizdy


pewnie dlatego połowę filmów ma z bambrami.

nie rozumiem fenomenu tej laski, gdyby nie memy w internecie była by zwykłym bambusoopierdalaczem jakich wiele

muszę się zgodzić,
nie umywa się np do takiej chloe amour, megan salinas czy kennedy leigh, takie gwiazdki odkryte ostatnimi czasy <:'


z ciekawosci sprawdzilem. wszystkie trzy są brzydkie jak psi chuj
-Pewna znana krytyk, dyrektorka poważnego muzeum w Pradze, napisała "Przeszkadza mi skłonność Saudka do kiczu. Co by jej Pan odpowiedział, gdyby nadarzyła się okazja"

-Ona wie, co bym jej odpowiedział, bo to była moja kochanka. I jej córka także.

User avatar
Mecenas
Szczymryj!
Szczymryj!
Posts: 6135
Joined: 08-08-2006, 14:18
Location: Szkieletczyzna

Postby Mecenas » 30-01-2014, 17:45

PPC wrote:
TwojStary77 wrote:
Bonzdriver wrote:
madafaka wrote:pewnie dla tego nie goli pizdy


pewnie dlatego połowę filmów ma z bambrami.

nie rozumiem fenomenu tej laski, gdyby nie memy w internecie była by zwykłym bambusoopierdalaczem jakich wiele

muszę się zgodzić,
nie umywa się np do takiej chloe amour, megan salinas czy kennedy leigh, takie gwiazdki odkryte ostatnimi czasy <:'


z ciekawosci sprawdzilem. wszystkie trzy są brzydkie jak psi chuj

potwierdzam
Filar CPDP

User avatar
madafaka
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3310
Joined: 15-05-2009, 20:33

Postby madafaka » 31-01-2014, 07:59

Zoey Nixon, nie wiem do jakiego chuja jest podobna, nie wazne
w pracy angazuje sie na 200%, nastepnym plusem sa naturalne cycki, rozowa a nie w kolorze gowna cipka no i te kurwiki w oczach
bo w madaface siedzi policjant i dobrze spełnia swoje zadanie

User avatar
Panda
Podwójny agent
Posts: 9734
Joined: 08-08-2006, 09:32
Location: Kozhnitz

Postby Panda » 31-01-2014, 10:43

Bonnie Rotten w klipe Piece By Piece:

http://vimeo.com/85275670
No Hope = No Fear

User avatar
madafaka
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3310
Joined: 15-05-2009, 20:33

Postby madafaka » 31-01-2014, 11:41

co za gowniany walek, te pajeczyny na cyckach po prostu mnie przerazily <8.
bo w madaface siedzi policjant i dobrze spełnia swoje zadanie

User avatar
pani olga
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1563
Joined: 18-01-2010, 02:08

Postby pani olga » 31-01-2014, 14:22

fakt, te pajęczyny wyglądają strasznie chujowo

agnosticfront
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2108
Joined: 01-11-2006, 11:38
Location: Nowy Targ

Postby agnosticfront » 31-01-2014, 16:11

nie no kurwa pora umierac jakas pedalska kapela ze zdzira nie warta dolara a wy sie tym jaracie :?:
Nołlajf tankista.

User avatar
Mecenas
Szczymryj!
Szczymryj!
Posts: 6135
Joined: 08-08-2006, 14:18
Location: Szkieletczyzna

Postby Mecenas » 31-01-2014, 16:27

kto się jara?
Filar CPDP

User avatar
swen_hanawald
Ksenofob
Ksenofob
Posts: 645
Joined: 08-07-2012, 01:55
Location: BALUTY

Postby swen_hanawald » 31-01-2014, 16:33

widziałem z nią jakiegoś pornola

User avatar
TwojStary77
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3805
Joined: 18-08-2009, 18:49
Location: Landsberg an Warthe

Postby TwojStary77 » 31-01-2014, 17:12

agnosticfront wrote:nie no kurwa pora umierac jakas pedalska kapela ze zdzira nie warta dolara a wy sie tym jaracie :?:
zenek to "pora umierać w Twoim wypadku bardzo niefortunna wypowiedź :) ale co by nie mówią temat wyczerpałeś, gówno jak chuj
Image

agnosticfront
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2108
Joined: 01-11-2006, 11:38
Location: Nowy Targ

Postby agnosticfront » 31-01-2014, 17:34

TwojStary77 wrote:
agnosticfront wrote:nie no kurwa pora umierac jakas pedalska kapela ze zdzira nie warta dolara a wy sie tym jaracie :?:
zenek to "pora umierać w Twoim wypadku bardzo niefortunna wypowiedź :) ale co by nie mówią temat wyczerpałeś, gówno jak chuj
spierdalaj gnoju jak ogladam pornole to preferuje takie romanyczne on na koncu sie z nia zeni :lol:
Nołlajf tankista.

general_punkov
Ksenofob
Ksenofob
Posts: 549
Joined: 28-09-2006, 12:23

Postby general_punkov » 01-02-2014, 17:21

pani olga wrote:fakt, te pajęczyny wyglądają strasznie chujowo


ja tez tak myslalem ale przypomniala mi sie ta Pani:

Image

i stwierdzilem ze pajeczyny na cyckach mozna przebolec ale dziary na czole juz nie....

User avatar
Dwarf
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4278
Joined: 18-06-2008, 11:21
Location: Zagłębie - nie Śląsk

Postby Dwarf » 01-02-2014, 22:30

przecież to nie ma znaczenia
galaktyczne wiry ciemne i ponurych mgławic trzysta czarcią mocą walą we mnie w mojej głowie mają przystań * w moich lędźwiach mgła przepastna z samczym kłębi się bezwstydem per aspera ad astra ciężko jest być Żydem

Ż
Oszołom
Oszołom
Posts: 365
Joined: 20-05-2012, 12:20

Postby Ż » 02-02-2014, 00:30

...w końcu liczy się wnętrze

User avatar
Mecenas
Szczymryj!
Szczymryj!
Posts: 6135
Joined: 08-08-2006, 14:18
Location: Szkieletczyzna

Postby Mecenas » 29-04-2014, 08:06

Image panna z serialu black sails, cycki też można zobaczyć
Filar CPDP

User avatar
-Rafo-
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1440
Joined: 07-03-2007, 18:04
Location: Kreuzburg O.S.

Postby -Rafo- » 11-05-2014, 14:09

Mecenas wrote:Obrazek panna z serialu black sails, cycki też można zobaczyć

Fajna, ale mi osobiście o niebo bardziej podpasowała

Image :D

Podganiam ostatnio Mad Men i jak na blondie to January Jones jest bardzo elo

Image

Odette Annable chyba nie trzeba przedstawiać ani reklamować ;)

Image :kochas:
Image

User avatar
******
Lord of the Swastika
Lord of the Swastika
Posts: 724
Joined: 01-08-2006, 14:47

Postby ****** » 15-05-2014, 20:00

Image

:len:
Long before the Cross was ever heard of, the Swastika was the Aryan symbol for Light

User avatar
XmichassX
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4056
Joined: 08-08-2006, 07:16
Contact:

Postby XmichassX » 19-05-2014, 17:05

Oglądam "Hannibala" i pojawia się tam epizodycznie Gillian Anderson. 46 lat, a rozpierdala mi system. Dodam, że oglądając jako gnój "Z Archiwum X" również się na nią grzałem, ale teraz wygląda nawet lepiej.
Image
Image

Miły
Czytelnik Wyborczej
Czytelnik Wyborczej
Posts: 81
Joined: 04-07-2008, 18:18

Postby Miły » 19-05-2014, 17:37

Gillian Anderson gra aktualnie w serialu Crisis i jest niestety jedynym plusem tego serialu http://www.filmweb.pl/serial/Stan+kryzysowy-2014-679622
Miły

hugo
Ciemnogrodzianin
Ciemnogrodzianin
Posts: 755
Joined: 20-12-2011, 18:08

Postby hugo » 19-05-2014, 22:05

I do tego głowna rola w serialu "The Fall" gdzie gra milicjantkę żyletę co puka młodszych policmajstrów przy okazji rozwiazywania morderstw.


Return to “Sex & Violence”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest