Najładniejsza aktorka o której śnisz...!

Powiedz szczerze: czemu zgrywasz wielką faję, skoro nawet ci nie staje? No już, już. Spokojnie. Oczywiście będziemy udawali, że wierzymy w twoje wyczyny łózkowe i wcale, ale to wcale nie będziemy ci mówili, że jesteś żałosny, jeśli zaczniesz opowiadać o swoich zawodach miłosnych.

Moderator: XmichassX

999

Najładniejsza aktorka o której śnisz...!

Postby 999 » 02-02-2007, 13:26

Najładniejsza aktorka o której śnisz...!


no, wlasnie masz jakas :?: 8-)

User avatar
XmichassX
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4056
Joined: 08-08-2006, 07:16
Contact:

Postby XmichassX » 02-02-2007, 13:28

Jenna Jameson, Briana Banks, Gina Lynn, Tawny Roberts, Krystal Steal
:len:
Image

999

Postby 999 » 02-02-2007, 13:29

a jakies foty :?: 8-)

User avatar
XmichassX
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4056
Joined: 08-08-2006, 07:16
Contact:

Postby XmichassX » 02-02-2007, 13:39

Spoko, ale na zdjęciach to nie to samo co na filmach <8) :blowjob:

Jenna Jameson:
Image

Briana Banks:
Image

Gina Lynn
Image

Tawny Roberts
Image

Krystal Steal
Image
Image

User avatar
Mecenas
Szczymryj!
Szczymryj!
Posts: 6135
Joined: 08-08-2006, 14:18
Location: Szkieletczyzna

Postby Mecenas » 02-02-2007, 13:41

Gia Paloma, Silvia Saint, Alicia Rhodes - zdjęć w robocie nie wstawię :mrgreen:
Filar CPDP

User avatar
XmichassX
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4056
Joined: 08-08-2006, 07:16
Contact:

Postby XmichassX » 02-02-2007, 13:47

Mecenas wrote:Silvia Saint,

Zapomniałem o niej :!: :!: :!:
Image
Image

chuj
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4743
Joined: 08-08-2006, 12:23

Postby chuj » 02-02-2007, 14:36

Słabo sypiam, więc i snów mam nie za dużo, ale jak już to nigdy nie śnią mi się aktorki, "aktorki" tez ;)

User avatar
yaro
Czytelnik Wyborczej
Czytelnik Wyborczej
Posts: 69
Joined: 06-01-2007, 22:45
Location: Lubin|Wrocław

Postby yaro » 02-02-2007, 15:53

Mi się kiedyś sniła Kaja Paschalska ale było ... :sban:

chuj
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4743
Joined: 08-08-2006, 12:23

Postby chuj » 02-02-2007, 15:57

Bezguście :bue:

User avatar
Ziggy Swinka z Klasa
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1425
Joined: 07-08-2006, 23:33
Location: Gdansk - Wrzeszcz

Postby Ziggy Swinka z Klasa » 02-02-2007, 17:03

Lilly Thai
Image
Last edited by Ziggy Swinka z Klasa on 02-02-2007, 17:39, edited 1 time in total.
"Jakby ktoś przyjechał z Ameryki, Gdańska, czy z Nowego Yorku czy z innych państw zagranicznych" - Krzysztof Kononowicz

User avatar
Jasza
Alkoholik
Posts: 1648
Joined: 01-08-2006, 11:21
Location: Hulajpole
Contact:

Postby Jasza » 02-02-2007, 17:18

Marina Aleksandrowa z Rosji (w Polsce znana ze Starej Baśni). Cud, miód i maliny:
Image
Image
:slina:

Zawsze mi się też podobała Branka Katić z Serbii (występowała m.in. w Czarny kot, biały kot i Jagoda w supermarkecie):
Image
Image
Image

User avatar
street- core
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2151
Joined: 08-08-2006, 01:00
Location: Poznań/Września
Contact:

Postby street- core » 02-02-2007, 17:26

Mój nr 1 :-P

Image
Niespotykanie spokojny człowiek

Saba
Eurosceptyk
Eurosceptyk
Posts: 195
Joined: 07-08-2006, 22:32

Postby Saba » 02-02-2007, 17:26

ta Branka to nie grala tez w czasem w niemieckim filmie "Im Juli"?

User avatar
Mecenas
Szczymryj!
Szczymryj!
Posts: 6135
Joined: 08-08-2006, 14:18
Location: Szkieletczyzna

Postby Mecenas » 02-02-2007, 17:28

street: ona jest czarna :shock: ;)
Filar CPDP

User avatar
Jasza
Alkoholik
Posts: 1648
Joined: 01-08-2006, 11:21
Location: Hulajpole
Contact:

Postby Jasza » 02-02-2007, 17:29

A nie wiem, nie widziałem tego filmu.
Image

User avatar
KomandoFoka
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1278
Joined: 21-08-2006, 20:07
Location: Gorzelnia
Contact:

Postby KomandoFoka » 02-02-2007, 17:31

Angelina Jolie jedyny minus to El komendante wytatuowany,pozatym fajna dupa to też Ewa Longorie
PUNK ROCK

User avatar
Panda
Podwójny agent
Posts: 9734
Joined: 08-08-2006, 09:32
Location: Kozhnitz

Postby Panda » 02-02-2007, 17:33

Angelina Jolie z usta,Wynona Rider za oczy,Briana Banks za gardło,Jenna Jameson za "calokształt",Sylvia Saint & Jana Miartusova bo to czeszki :twisted:

z polskich tylko te,z którymi grałem "osobiście" :twisted: 8-)

[ Dodano: 02-02-2007, 17:34 ]
zapomniałem o Evie Mendez za pieprzyk :twisted: 8-) ;)
No Hope = No Fear

chuj
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4743
Joined: 08-08-2006, 12:23

Postby chuj » 02-02-2007, 17:38

Meg Ryan, ma jakąś taka swojską urodę, nienachalną taką...

[ Dodano: 02-02-2007, 17:39 ]
Jest pewna osoba, która mnie za to nienawidzi...

User avatar
street- core
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2151
Joined: 08-08-2006, 01:00
Location: Poznań/Września
Contact:

Postby street- core » 02-02-2007, 17:54

Mecenas wrote:street: ona jest czarna :shock: ;)

Mulatka.

piranha 0,75 Oi! wrote:Meg Ryan, ma jakąś taka swojską urodę

Mi tyż się podoba, coś ma w sobie :>
Niespotykanie spokojny człowiek

User avatar
bece
Oszołom
Oszołom
Posts: 371
Joined: 16-08-2006, 20:50
Location: z przedmieścia

Postby bece » 02-02-2007, 18:00

piranha 0,75 Oi! wrote:Meg Ryan, ma jakąś taka swojską urodę

Mi tyż się podoba, coś ma w sobie :>


eee...? ona tak mocno przecietna... :-|

Jenna Jameson- Queen of Porn :mrgreen:
teraz skupcie się psubraty bo ważniejsze padną daty

chuj
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4743
Joined: 08-08-2006, 12:23

Postby chuj » 02-02-2007, 18:03

bece wrote:
piranha 0,75 Oi! wrote:Meg Ryan, ma jakąś taka swojską urodę

Mi tyż się podoba, coś ma w sobie :>


eee...? ona tak mocno przecietna... :-|

Jenna Jameson- Queen of Porn :mrgreen: [/quote]


A może właśnie, że taka przeciętna jest to dlatego nam sie podoba :P
Nie wszyscy lubią wypacykownae lale :P

przezłośliwa
Czytelnik Wyborczej
Czytelnik Wyborczej
Posts: 1
Joined: 02-02-2007, 20:54

Postby przezłośliwa » 02-02-2007, 20:57

Paul999 Ty powinienes chyba śnić o swojej kobiecie a nie o jakiejs tam aktorce :p

wstydziłbyś sie :p

User avatar
Ziggy Swinka z Klasa
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1425
Joined: 07-08-2006, 23:33
Location: Gdansk - Wrzeszcz

Postby Ziggy Swinka z Klasa » 02-02-2007, 21:03

przezłośliwa wrote:Paul999 Ty powinienes chyba śnić o swojej kobiecie a nie o jakiejs tam aktorce :p

wstydziłbyś sie :p


ODEJDZ OD KOMPUTERA KOBIETO !!!!


p.s.

Pelna inwigilacja ...
"Jakby ktoś przyjechał z Ameryki, Gdańska, czy z Nowego Yorku czy z innych państw zagranicznych" - Krzysztof Kononowicz

Chain

Postby Chain » 02-02-2007, 21:04

nie powiem może ze "śnię" (bo tę sfere okupuje inna osóbka i to dośc skutecznie), ale muszę wymienić Monikę Belucci

Image

białe jest piękne, kameraten und kameratin :mrgreen:

r27
Tomasz Jacykow Bloku Wschodniego
Tomasz Jacykow Bloku Wschodniego
Posts: 14535
Joined: 08-08-2006, 18:14

Postby r27 » 02-02-2007, 21:08

monikę by mwyruchał tak jak liv tyler czy jak tam sie pisze...a z polskich to bym wyruchał tą czarną policjantę z "oficera"

no a kogo bym nie wyruchał?
agnieszki lubicz i jej siostry tego ryżego pokraka

grażynkę w ostateczności

User avatar
Hellfuel
Kustom
Kustom
Posts: 906
Joined: 07-08-2006, 17:45

Postby Hellfuel » 02-02-2007, 21:18

Wprawdzie nie śnię, ale podobają mi się cholernie Monicca Belucci, Angelina Jolie, Kate Moss ( zwłaszcza tutaj ) i Kiera Knightley.
Image
Image
Last edited by Hellfuel on 02-02-2007, 21:23, edited 1 time in total.
:myszoptica:

999

Postby 999 » 02-02-2007, 21:19

Ziggy Swinka z Klasa, szkoda, ze juz ciastek nie ma jak kiedys 8-)
Chainsaw, powiem Ci masz dobry gust ;)
Hellfuel, ladne wlosy na Kiera...

User avatar
XmichassX
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4056
Joined: 08-08-2006, 07:16
Contact:

Postby XmichassX » 02-02-2007, 21:42

r27 wrote:no a kogo bym nie wyruchał?
agnieszki lubicz i jej siostry tego ryżego pokraka

grażynkę w ostateczności

A Bożenkę? <8o
Image

User avatar
cyberlola
Kobieta Informatyk
Kobieta Informatyk
Posts: 2057
Joined: 08-09-2006, 08:41
Location: Dolina Łez

Postby cyberlola » 02-02-2007, 23:05

Michass wrote:A Maciusia?
:shock: :scrath:

[ Dodano: 02-02-2007, 23:10 ]
ja angelinę ubóstwiam, no ofkoz zaraz za Niną Hagen : :mrgreen:
Poznasz ludzi mądrych i wielkich
i skurwysynów, którym alkohol i cynizm
przeżarły mózg i trzewia,
lecz dzięki temu poznasz zło i dobro.

------
MIĘSO! :twisted:

User avatar
aniołek
Eurosceptyk
Eurosceptyk
Posts: 122
Joined: 21-08-2006, 11:21
Location: gdańsk

Postby aniołek » 03-02-2007, 00:14

ja myśle,że ja :-P a tak w ogóle gdybym była facetem to pani Kiera


Return to “Sex & Violence”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest