wydepilowana, czy pęknięty jeż?

Powiedz szczerze: czemu zgrywasz wielką faję, skoro nawet ci nie staje? No już, już. Spokojnie. Oczywiście będziemy udawali, że wierzymy w twoje wyczyny łózkowe i wcale, ale to wcale nie będziemy ci mówili, że jesteś żałosny, jeśli zaczniesz opowiadać o swoich zawodach miłosnych.

Moderator: XmichassX

Wolisz zarośnięte, czy wydepilowane cipki?

bush na psicie rulez
25
17%
nie, bo łyse cipy są lepsze
87
60%
spierdalaj
34
23%
 
Total votes: 146

User avatar
TwojStary77
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3805
Joined: 18-08-2009, 18:49
Location: Landsberg an Warthe

Postby TwojStary77 » 20-02-2012, 10:19

Image
Image

User avatar
ślepy
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3344
Joined: 02-10-2008, 14:18
Location: Rzeszów

Postby ślepy » 20-02-2012, 10:34

to nowy użytkownik, niech sobie wykopuje. aż oddałem głos w ankiecie :mrgreen:

User avatar
Dwarf
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 4278
Joined: 18-06-2008, 11:21
Location: Zagłębie - nie Śląsk

Postby Dwarf » 20-02-2012, 10:39

ja też, przegrywam :-?
galaktyczne wiry ciemne i ponurych mgławic trzysta czarcią mocą walą we mnie w mojej głowie mają przystań * w moich lędźwiach mgła przepastna z samczym kłębi się bezwstydem per aspera ad astra ciężko jest być Żydem

User avatar
TwojStary77
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3805
Joined: 18-08-2009, 18:49
Location: Landsberg an Warthe

Postby TwojStary77 » 20-02-2012, 10:39

ślepy wrote:to nowy użytkownik, niech sobie wykopuje. aż oddałem głos w ankiecie :mrgreen:
na bush? :D bo chyba było 19 przed tym jak ja głosowałem :lol:

User avatar
Mecenas
Szczymryj!
Szczymryj!
Posts: 6135
Joined: 08-08-2006, 14:18
Location: Szkieletczyzna

Postby Mecenas » 20-02-2012, 10:46

Dwarf wrote:ja też, przegrywam :-?

ja również
Filar CPDP

User avatar
ślepy
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3344
Joined: 02-10-2008, 14:18
Location: Rzeszów

Postby ślepy » 20-02-2012, 10:47

niet, zagłosowałem na jedyną słuszną fryzurę na piczy - 100% skinhead :>

chyba, że kurwa nie trafiłem...

User avatar
-Rafo-
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1440
Joined: 07-03-2007, 18:04
Location: Kreuzburg O.S.

Postby -Rafo- » 20-02-2012, 10:57

choc raz po stronie wiekszosci :>
Image

User avatar
evil
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 2348
Joined: 08-02-2010, 23:29
Contact:

Postby evil » 20-02-2012, 10:59

a ja powiem krótko - zadbana :) nawet jak z fryzurą, to po korektach. <8)

FUCK YEAH!
White Aryan Kebab & Tacos

User avatar
cyberlola
Kobieta Informatyk
Kobieta Informatyk
Posts: 2057
Joined: 08-09-2006, 08:41
Location: Dolina Łez

Postby cyberlola » 20-02-2012, 11:10

W obecnych czasach najważniejsze jest żeby tą cipkę MIAŁA. :twisted:
Poznasz ludzi mądrych i wielkich
i skurwysynów, którym alkohol i cynizm
przeżarły mózg i trzewia,
lecz dzięki temu poznasz zło i dobro.

------
MIĘSO! :twisted:

User avatar
TwojStary77
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3805
Joined: 18-08-2009, 18:49
Location: Landsberg an Warthe

Postby TwojStary77 » 20-02-2012, 11:10

a moja dziewczyna wiecznie 100% skinhead

















z drugiej strony, trudno żeby 6 latce rosły włochy na piczy
Image

User avatar
ślepy
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 3344
Joined: 02-10-2008, 14:18
Location: Rzeszów

Postby ślepy » 20-02-2012, 11:16

:lol:

User avatar
luker
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1528
Joined: 18-05-2008, 14:38
Contact:

Postby luker » 20-02-2012, 11:25

nie chce misie sprawdzac czy juz udzielalem odp ale ostatnim czasy sklaniam sie ku zadbanej naturze czyli owszem ale z przycieciem :-D
na calym swiecie nie ma tylu bulgarow co w bulgarii

User avatar
PPC
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 6904
Joined: 21-07-2007, 09:40

Postby PPC » 20-02-2012, 11:26

moj kumpel kiedys swojej lasce wycial swastyke, mowil ze 1,5 godziny ja golil i cyknal 3 foty. to bylo 8 late temu i dalej ich nikomu nie pokazal. w ktorym miescie sie nie pojawilismy zawsze o tym gadal cala Polska wiedziala o tym wstydliwym fakcie, ale dziwnym trafem nigdy to do niej nie doszlo
-Pewna znana krytyk, dyrektorka poważnego muzeum w Pradze, napisała "Przeszkadza mi skłonność Saudka do kiczu. Co by jej Pan odpowiedział, gdyby nadarzyła się okazja"

-Ona wie, co bym jej odpowiedział, bo to była moja kochanka. I jej córka także.

User avatar
Patriot77
Czytelnik Wyborczej
Czytelnik Wyborczej
Posts: 76
Joined: 19-02-2012, 14:34
Location: Południe

Postby Patriot77 » 20-02-2012, 11:50

PPC wrote:moj kumpel kiedys swojej lasce wycial swastyke, mowil ze 1,5 godziny ja golil i cyknal 3 foty. to bylo 8 late temu i dalej ich nikomu nie pokazal. w ktorym miescie sie nie pojawilismy zawsze o tym gadal cala Polska wiedziala o tym wstydliwym fakcie, ale dziwnym trafem nigdy to do niej nie doszlo


Haha, słyszałem, słyszałem :D
Patriota spod znaku '77
Punx&Skins Unite and Win!

W spodniach wytartych o krawężniki,
w zniszczonych butach idziemy przez świat..

User avatar
PPC
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 6904
Joined: 21-07-2007, 09:40

Postby PPC » 20-02-2012, 12:01

jesli mam byc szczery to watpie z uwagi na to, ze moj przyjaciel swoj zwiazek ze swiatem punkow i skinow ograniczyl tylko do zasniecia na jednym koncercie na glosniku w dniu kiedy umarl papiez i opowiadaniu dowcipow o murzynach kiedy, to jeszcze bylo modne wiec piszac cala Polska mialem na mysli naszych znajomych rozsianych w roznych zakamarkach tego poteznego kraju oraz ich znajomych, ktorzy przychodzili nas poznach z ciekawosci.
Z perspektywy czasu te spotkania byly krepujace my siedzielismy i pierdolilismy glupoty upijajac sie do nieprzytomnosci z kolegami rozmawiajc tylko o upijaniu sie i rzeczach z tym zwiazanych ewentualnie kiedy w gre wchodzily kolezanki, my sie upijalismy robiac swoje, a one co chwile mowily do swoich zasmiewajacych sie kolezanek "mowilam ci", "a nie mowilam ci"
-Pewna znana krytyk, dyrektorka poważnego muzeum w Pradze, napisała "Przeszkadza mi skłonność Saudka do kiczu. Co by jej Pan odpowiedział, gdyby nadarzyła się okazja"



-Ona wie, co bym jej odpowiedział, bo to była moja kochanka. I jej córka także.

User avatar
Patriot77
Czytelnik Wyborczej
Czytelnik Wyborczej
Posts: 76
Joined: 19-02-2012, 14:34
Location: Południe

Postby Patriot77 » 20-02-2012, 12:16

Ja też juz trochę czasu na tym świecie siedzę i nie z pierwszej ręki ale słyszałem gdzieś taka historię. Może w tym wielkim kraju mamy gdzieś wspólnych znajomych.
Patriota spod znaku '77

Punx&Skins Unite and Win!



W spodniach wytartych o krawężniki,
w zniszczonych butach idziemy przez świat..

User avatar
Panda
Podwójny agent
Posts: 9734
Joined: 08-08-2006, 09:32
Location: Kozhnitz

Postby Panda » 20-02-2012, 13:54

szczęka mnie boli <:'(
No Hope = No Fear

User avatar
Pak88
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 1101
Joined: 08-08-2006, 14:01
Location: Wrocław

Postby Pak88 » 20-02-2012, 17:18

TwojStary77 wrote:a moja dziewczyna wiecznie 100% skinhead

















z drugiej strony, trudno żeby 6 latce rosły włochy na piczy


Kiedyś też miałem taki problem, ale jak zaczęła mnie nazywać pedofilem to ją z chaty wywaliłem imam spokój.
Złe są Rządy i złe drogi w Polszcze, złe i mosty.
Złych ludzi jest bez liczby, że nie mają chłosty
Image
Image

User avatar
franek
100% Conservative Punk
100% Conservative Punk
Posts: 9814
Joined: 07-08-2006, 23:26
Location: UB5
Contact:

Postby franek » 20-02-2012, 17:30

Panda wrote:szczęka mnie boli <:'(

ale w koncu doszla? :-D
peace brother...


Return to “Sex & Violence”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest