Search found 157 matches

by Gay Aryan 5. 4.
20-04-2007, 19:36
Forum: Punk Rock Reszta Świata
Topic: [band] Bad Religion
Replies: 64
Views: 4723

Dobra muzyka na żeglarskie rejsy Kurwa Bad Religion na żagle, idz ty się jebnij :kijek: Klimat niektórych utworów choćby z "No Substance" pasuje jak najbardziej, tak też parę z "The New America". Melodyjne punkowe granie moze sie nieźle wkomponowywac w atmosfere rejsu zeglarskie...
by Gay Aryan 5. 4.
20-04-2007, 15:45
Forum: MUZYKA
Topic: Czeskie i słowackie kapele
Replies: 82
Views: 11748

właśnie też chciałem założyć temat o tym. Co do czeskich kapel kapele Oi / RAC : 1. Orlik ( wszyscy znają ) 2. Valasska Liga - CD "Valmez uber alles" ( polecam zwłaszcza utwory "Skinheads" oraz "Kurva den" ) 3. Branik ( ktoś powiedział że to punk jednak to jest raczej k...
by Gay Aryan 5. 4.
20-04-2007, 14:20
Forum: Muzyka niepunkowa
Topic: DANIEL LANDA
Replies: 88
Views: 10009

Sorry panowie, ale niektórzy z Was mówią niezłe bzdury. Ocenianie narodów na takich podstawach jak to robi Frodo to zwykłe nadużycie. To ze u części społeczeństwa czeskiego dominuje specyficzny rodzaj idelogii grupowej to równie dobrze może być zwiazane z konretną modą. W dodatku ocenianie bojowości...
by Gay Aryan 5. 4.
19-04-2007, 22:09
Forum: Punk Rock Reszta Świata
Topic: [band] Bad Religion
Replies: 64
Views: 4723

Świetna kapela, na każdej płycie znajdzie sie cos dobrego, melodyjny punk, niekiedy pop punk w najlpesztm wydaniu. „Into The Unknown” ma nieco psychodeliczny klimat, wybitna płyta, ale to nie jest ich styl. Obok NOFX, Good Riddance, Green Day i Pennywise to chyba najciekawsza kapela z kr...
by Gay Aryan 5. 4.
19-04-2007, 21:52
Forum: Muzyka niepunkowa
Topic: [Folk] Warraha
Replies: 61
Views: 10188

Warraha to muzyczny żart, ja to traktuja jako taka trochę polewka z NSBM itp. Niewątpliwie Wszebąd ma pewien talent, ale raczej nie da się traktować tej kapeli poważnie.
by Gay Aryan 5. 4.
18-04-2007, 20:50
Forum: Punk Rock Reszta Świata
Topic: [kapela] Stratégia (ki chuj?)
Replies: 2
Views: 571

Strategia to kapela wegierska jak najbardziej, grająca RAC
Całkiem fajnie się słucha, ale jak dla mnie za monotonne, dobry jest utwór „Ebredj Fell” czy jakos tak Na Węgrzech są fajniejsze kapele z kręgu RAC, Oi, czy punk, choćby Egeszseges Fejbor
by Gay Aryan 5. 4.
18-04-2007, 16:43
Forum: Punk Rock Reszta Świata
Topic: [Band] Landser
Replies: 94
Views: 9044

Co tu dużo mówić, Landser ma parę dobrych kawałków, tak samo Kraftschlag, czy Nordfront. Ostatnio słuchałem albumy „Dunkle Macht” i „Jahre der Schande” tego ostatniego, dobry RAC. Tekstami ja bym się nie przejmował, jak często w RAC są one za ostre, a niemiecki nacjonalizm ma...

Go to advanced search